Hoe herstel ik mijn Paypal-account?
Is uw Paypal-account gehackt of bent u uw
wachtwoord om verschillende redenen vergeten? Dan moet u uw Paypal-account
herstellen, wat erg belangrijk is als u terug wilt naar uw account. Paypal
biedt tal van eenvoudige opties die u kunnen helpen uw account te herstellen,
maar er zijn veel gebruikers die geen idee hebben van het herstelproces,
terwijl het eenvoudig te doen is. Als je wilt weten hoe ik mijn Paypal-account
kan herstellen, moet je dit artikel heel aandachtig lezen dat je kan helpen het
stapsgewijze proces te leren.
Het
proces om het wachtwoord van het Paypal-account opnieuw in te stellen:
o Allereerst bent u verplicht om de officiële
website van Paypal te bezoeken via uw browser of u kunt ook
www.paypal.com/passwordrecovery/ gebruiken
o U kunt het e-mailadres of de gebruikersnaam
invoeren van het wachtwoord dat u opnieuw wilt instellen en vervolgens op het
tabblad Volgende klikken.
o Selecteer de herstelmethoden van uw
Paypal-account, zoals telefoon of e-mail, waar u voor beide opties een
verificatiecode krijgt.
o Nu kunt u uw ontvangen code in het daarvoor
bestemde veld invoeren en vervolgens op het tabblad Volgende klikken.
o Daarna kunt u inloggen op uw PayPal-account om te
controleren of het werkt of niet, of u kunt wachten op het bevestigingsbericht.
Hoe
uw Paypal-account deblokkeren?
Als Paypal uw account heeft bevroren, kan dit om
tal van redenen worden veroorzaakt, of het nu de gebruiksvoorwaarden schendt,
een onbekende activiteit, verificatie van uw identiteit of andere ziet. Maar
als je wilt weten hoe ik mijn Paypal-account kan deblokkeren, dan kun je gewoon
de onderstaande stappen volgen:
o U bent verplicht om het Resolutiecentrum te
bezoeken vanuit uw browser via www.paypal.com/disputes/
o Nu kan u worden gevraagd om in te loggen op uw
Paypal-account met de inloggegevens.
o Klik op het gedeelte Ga naar accountbeperkingen
waar u de vereiste gegevens moet verstrekken om de beperkingen van uw account
op te heffen.
o Daarna kunt u wachten op de bevestiging of
opnieuw proberen toegang te krijgen tot uw Paypal-account om te controleren of
het werkt of niet.
Hoeveel tijd kan een herstel van een PayPal-rekening in beslag nemen?
Als
je moeite hebt met het resolutiecentrum voor het herstellen van je
Paypal-account, dan hangt het altijd af van het type zaak. Meestal duurt het 3
werkdagen tot 5 dagen wanneer ze u via e-mail terugsturen. U kunt de
aanvraagstatus van uw PayPal-account ook controleren op de officiële website
van PayPal. U
kunt online chatten met het klantenserviceteam of bellen om de status van uw
verzoek over het herstel van uw Paypal-account te weten.
Waarom werkt het PayPal-account niet meer?
PayPal
is een online service die door veel mensen wordt gebruikt om een vrije
doorstroming van uw rekening te garanderen. PayPal-gebruikers worden echter ook
geconfronteerd met een moeilijke situatie waarin hun officiële account is
vergrendeld. Dit probleem veroorzaakt chaos voor gebruikers die altijd
dagelijks online transacties willen uitvoeren. Het account werkt mogelijk niet
meer vanwege verschillende redenen die hieronder worden vermeld.
Stappen om te weten Waarom werkt mijn PayPal-rekening niet meer?
o
PayPal heeft enkele algemene voorwaarden die alle passagiers moeten volgen.
Elke schending kan er om verschillende redenen toe leiden dat uw account wordt
stopgezet.
o
Soms proberen gebruikers andere gebruikers te spammen of zich over te geven aan
frauduleuze activiteiten. Als het wordt gedetecteerd en bevestigd, stopt uw
account.
o
Net als andere diensten, vereist PayPal ook dat je een werkend internet hebt.
Als je het niet hebt, werkt je account mogelijk niet meer.
o
Als u met meerdere pogingen probeert in te loggen op uw account, werkt het niet
meer. Dit gebeurt vooral wanneer uw inlogpogingen vergeefs blijken te zijn.
o
Vaak stellen gebruikers een limiet in voor hun account en wanneer deze limiet
wordt overschreden, werkt het account niet meer en is het zinloos om het te
dekken.
Wat gebeurt er als uw PayPal-rekening is vergrendeld?
Afgezien
van het stoppen, worden sommige gebruikers geconfronteerd met een situatie
waarin hun account vergrendeld blijft. De oorzaken van dit probleem worden
hieronder gegeven:
o U
kunt geen enkele online transactie die u hebt gebruikt, betalen of ontvangen.
o
De gebruiker kan niet inloggen op het officiële account en de bestaande
instellingen wijzigen.
o
Zorgt ervoor dat het accountherstelproces moet worden voltooid om het vergeten
wachtwoord opnieuw in te stellen.
Verschillende
gebruikers die worstelen en op zoek zijn naar het antwoord op Waarom werkt mijn
PayPal-account niet meer of is vergrendeld, kunnen contact opnemen met de klantenservice.
Deze live-persoon voor klantenondersteuning blijft 24 * 7 * 365 actief en
beschikbaar om elke PayPal-gebruiker te helpen. Om contact op te nemen met de
levende persoon, gebruikt u het officiële telefoonnummer om contact op te nemen
met de klantenservice om aanvullende kennis op te doen.
U
zult in staat zijn om te weten hoe ik mijn Paypal-account op een zeer directe
manier kan herstellen na het volgen van de hierboven beschreven stappen. Als u
nog steeds problemen ondervindt bij het herstellen van uw account, kunt u de
helpdesk van PayPal bellen voor betrouwbare hulp.
Comments
Post a Comment