Hoe het Paypal-adres te bevestigen | 5 - Stappen (met screenshot)

 


Hallo vrienden, het onderwerp van vandaag hoe je het PayPal-adres kunt bevestigen, dus als je niet weet om het Paypal-adres te bevestigen, lees dan dit bericht volledig, want in dit bericht zal ik je stap voor stap vertellen hoe je het Paypal-adres kunt bevestigen.

Hoe het Paypal-adres te bevestigen

1. Log in op uw PayPal-account en klik op het pictogram 'instellingen'.



2. Scroll naar beneden en hier ziet u uw adres.


3. Als je dit adres wilt wijzigen, klik dan op 'alle adressen beheren'


4. Tik vervolgens op 'bijwerken'



5. Vul nieuw adres in en klik op adres wijzigen.


Dat is het.

Ik hoop dat u nu met behulp van de bovengenoemde stappen uw PayPal-adres met succes hebt kunnen bevestigen. Als je hulp nodig hebt, kun je het helpdesknummer van PayPal Nederland bellen en hulp vragen aan experts.


Comments

Popular posts from this blog

Hoe herstel ik mijn Paypal-account?

Hoe reset ik mijn PayPal-rekening zonder telefoonnummer?

Hoe lang duurt het om geld over te maken van PayPal naar de bank?