Hoe lang duurt het om geld over te maken van PayPal naar de bank?

 

 

Hallo vrienden, het onderwerp van vandaag is hoe lang het duurt om geld over te maken van PayPal naar de bank, dus als je hier geen idee van hebt, kun je dit bericht lezen en ik weet zeker dat je zeker een antwoord op deze vraag zult krijgen.

 

Hoe lang duurt het om geld over te maken van PayPal naar bank?

 

Het duurt minimaal 3 tot 5 dagen voordat u geld van een bankrekening naar een PayPal-rekening hebt gestuurd. Als het weekend en de feestdagen ertussenin vallen, kan het iets langer duren om het geld over te maken en kunnen er ook extra vasthoudperioden van toepassing zijn om geld over te maken.

 

Als u ervoor heeft gekozen om een ​​directe overboeking naar een bankrekening of een bankpas te doen, wordt uw geld in slechts 30 minuten naar uw bankrekening overgemaakt.

 

Als u vindt dat het te veel tijd kost om uw geld over te maken, kunt u het helpdesknummer van PayPal bellen en zij zullen u een e-mail sturen als ze problemen hebben gevonden tijdens het verwerken van uw overboeking.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe herstel ik mijn Paypal-account?

Hoe reset ik mijn PayPal-rekening zonder telefoonnummer?