Hoeveel PayPal-accounts kunt u hebben


 

Hallo vrienden, willen jullie weten hoeveel paypal-accounts we kunnen hebben en hoeveel Paypal-accounts we kunnen krijgen, maar als je dit ook allemaal wilt weten dan lees je dit bericht helemaal door want in dit bericht zal ik je alle informatie over dit onderwerp.

 

Hoeveel PayPal-accounts kunt u hebben

 

Je kunt natuurlijk meerdere paypal rekeningen hebben, maar verschillende e-mailadressen voor alle Paypal rekeningen, pinpas en bankrekening moeten verschillend zijn, alleen dan kun je meerdere Paypal rekeningen gebruiken.

 

Het punt is dat hoeveel PayPal-accounts een persoon meerdere kan hebben, laat me je dan vertellen dat je een persoonlijk account kunt hebben en ook een zakelijk of premier-account, maar beide accounts hebben een ander adres, betaalpas, bankrekening en Gmail-ID moeten allemaal anders zijn.

 

Let op: In de toekomst kunt u, als u dat wilt, uw persoonlijke account upgraden naar een zakelijk account of een premium account. Dit is dus echt een groot voordeel voor ons.

 

Hopelijk vond je deze blog nuttig. Als je meer informatie wilt of problemen hebt met je PayPal-rekening, kun je de helpdesk van PayPal Nederland bellen en hulp vragen aan PayPal-experts.


Comments

Popular posts from this blog

Hoe herstel ik mijn Paypal-account?

Hoe reset ik mijn PayPal-rekening zonder telefoonnummer?

Hoe lang duurt het om geld over te maken van PayPal naar de bank?