Uw PayPal-betaling beheren
We gebruiken PayPal voor alle betalingen omdat het
snel, veilig en betrouwbaar is en niemand bankgegevens hoeft vrij te geven.
PayPal brengt wel een kleine vergoeding in rekening wanneer een PayPal-betaling
aan u wordt gedaan, PayPal verwijst naar de vergoeding als "betalen voor
goederen en diensten".
• Uw PayPal-account instellen
• Betaling claimen
• Redenen betaling wordt niet weergegeven in PayPal
Stel
uw PayPal-account in
Zodra je je hebt geregistreerd bij Newsflare, kun
je je PayPal-gegevens invoeren in het gebied in je profiel dat is gemarkeerd
als 'Verkoop'.
Zorg ervoor dat deze informatie up-to-date blijft.
Als u uw PayPal-e-mailadres om welke reden dan ook wijzigt, kunt u deze
informatie bijwerken in uw Newsflare-profiel.
Voeg een extra e-mailadres toe aan je
PayPal-account
Als je je bij Newsflare hebt geregistreerd met een
ander e-mailadres dan je PayPal-e-mailadres, kun je dit toevoegen aan je
PayPal-account. Log gewoon in op PayPal, ga naar Instellingen en klik op '+' om
e-mailadres toe te voegen
Als u geen PayPal-account heeft:
Als je nog geen PayPal-account hebt ingesteld,
ontvang je voordat we proberen te betalen een e-mail waarin wordt uitgelegd hoe
je er een kunt instellen.
Om er nu een in te stellen, ga naar www.paypal.com
Zodra je dat hebt gedaan, log je weer in op je
Newsflare-account en voer je het e-mailadres in dat je hebt gebruikt om je aan
te melden bij PayPal, zo eenvoudig is het.
Betaling
claimen
Als u het installatieproces van PayPal niet heeft
voltooid, wacht uw betaling tot 30 dagen. Volg hun instructies om het
installatieproces te voltooien.
Als je je PayPal-account hebt ingesteld om
automatisch betalingen te accepteren, worden betalingen van Newsflare
automatisch in je account gestort.
Als uw PayPal-account is ingesteld waarbij u elke
betaling handmatig moet claimen, moet u, zodra u op de hoogte bent gesteld van
de betaling, naar PayPal gaan om de betaling te accepteren:
1. Log in op PayPal
2. Ga naar Samenvatting
3. Klik onder 'In behandeling', naast het bericht
met de ontvanger 'heeft nog niet geaccepteerd', op Goedkeuren
Als u uw PayPal-betaling niet binnen 30 dagen
claimt, wordt deze automatisch door PayPal aan ons geretourneerd.
PayPal is niet beschikbaar in het land waar je
woont
PayPal is beschikbaar in ten minste 26 valuta's en
203 landen. Als u in een land woont waar PayPal niet beschikbaar is, neem dan
contact met ons op en wij zullen ervoor zorgen dat u de betaling op een andere
manier ontvangt.
Minimum
£10 betaling
Elke keer dat je video wordt verkocht, houden we
een telling bij en zodra je uitstaande betalingssaldo £ 10 bereikt, sturen we
je een e-mail om je te laten weten dat je betaling is gedaan.
Ga voor meer informatie over Betalingen naar Hoe
word ik betaald.
Om
er nu een in te stellen, ga naar www.paypal.com
Typische redenen waarom u uw betaling nog niet heeft ontvangen
Zodra
we u hebben laten weten dat we een betaling uitvoeren (let op
betalingsmeldingen zijn anders dan verkoopmeldingen), proberen we die betaling
binnen 2 werkdagen te doen
De
snelste manier om uw betaling te ontvangen, is door het volgende te controleren
- het kan zijn dat het gewoon wacht op een actie binnen uw PayPal-rekening:
• Controleer of uw PayPal-rekening niet beperkt is: wanneer we
proberen een betaling uit te voeren en uw rekening is beperkt, dan zal PayPal
de betaling weigeren. Om te controleren of dit het geval is, raadpleegt u de
volgende stapsgewijze handleiding van PayPal: Hoe verwijder ik beperkingen van
mijn rekening Als dit het geval is, is de eerste betalingspoging mislukt, aan
het begin van de volgende maand zullen we' Ik zal opnieuw proberen de betaling
uit te voeren, zolang u de beperkingen voor uw account heeft opgeheven, zou de
betaling de volgende maand normaal moeten verlopen.
• Betaling nog niet "geclaimd" van uw PayPal-rekening: bij
sommige rekeningen moet u elke transactie goedkeuren of heeft u het
PayPal-configuratieproces mogelijk nog niet voltooid. Controleer of uw
PayPal-account volledig is ingesteld en dat de betaling niet in PayPal wacht op
uw goedkeuring, zie 'Betaling claimen' hierboven voor instructies.
•
Saldo nog niet meer dan £ 10: als u een verkoopmelding heeft ontvangen en het
opgebouwde bedrag niet meer dan £ 10 is, houden we een telling bij en zodra het
£ 10 bereikt, sturen we u een e-mail om u te laten weten weet dat de betaling
onderweg is - zie 'Betaling claimen' hierboven voor meer informatie.
•
De betaling is nog niet ontvangen van onze partner: soms is er een kleine
vertraging tussen het moment waarop we een melding van een partner ontvangen
dat ze uw video willen kopen en het gebruik ervan/het betalen van ons. Zodra we
de betaling van hen hebben ontvangen, delen we dit met u. Zie dit artikel voor
meer informatie. Wanneer word ik betaald?
Hopelijk
vond je deze blog nuttig. Als je echter hulp nodig hebt bij een
PayPal-probleem, neem dan gerust contact op met de helpdesk van PayPal Nederland en vraag om hulp van PayPal-experts.
Comments
Post a Comment