Uw PayPal-betaling beheren


 

We gebruiken PayPal voor alle betalingen omdat het snel, veilig en betrouwbaar is en niemand bankgegevens hoeft vrij te geven. PayPal brengt wel een kleine vergoeding in rekening wanneer een PayPal-betaling aan u wordt gedaan, PayPal verwijst naar de vergoeding als "betalen voor goederen en diensten".

• Uw PayPal-account instellen

• Betaling claimen

• Redenen betaling wordt niet weergegeven in PayPal

Stel uw PayPal-account in

Zodra je je hebt geregistreerd bij Newsflare, kun je je PayPal-gegevens invoeren in het gebied in je profiel dat is gemarkeerd als 'Verkoop'.

Zorg ervoor dat deze informatie up-to-date blijft. Als u uw PayPal-e-mailadres om welke reden dan ook wijzigt, kunt u deze informatie bijwerken in uw Newsflare-profiel.

Voeg een extra e-mailadres toe aan je PayPal-account

Als je je bij Newsflare hebt geregistreerd met een ander e-mailadres dan je PayPal-e-mailadres, kun je dit toevoegen aan je PayPal-account. Log gewoon in op PayPal, ga naar Instellingen en klik op '+' om e-mailadres toe te voegen

Als u geen PayPal-account heeft:

Als je nog geen PayPal-account hebt ingesteld, ontvang je voordat we proberen te betalen een e-mail waarin wordt uitgelegd hoe je er een kunt instellen.

Om er nu een in te stellen, ga naar www.paypal.com

Zodra je dat hebt gedaan, log je weer in op je Newsflare-account en voer je het e-mailadres in dat je hebt gebruikt om je aan te melden bij PayPal, zo eenvoudig is het.

Betaling claimen

Als u het installatieproces van PayPal niet heeft voltooid, wacht uw betaling tot 30 dagen. Volg hun instructies om het installatieproces te voltooien.

Als je je PayPal-account hebt ingesteld om automatisch betalingen te accepteren, worden betalingen van Newsflare automatisch in je account gestort.

Als uw PayPal-account is ingesteld waarbij u elke betaling handmatig moet claimen, moet u, zodra u op de hoogte bent gesteld van de betaling, naar PayPal gaan om de betaling te accepteren:

1. Log in op PayPal

2. Ga naar Samenvatting

3. Klik onder 'In behandeling', naast het bericht met de ontvanger 'heeft nog niet geaccepteerd', op Goedkeuren

Als u uw PayPal-betaling niet binnen 30 dagen claimt, wordt deze automatisch door PayPal aan ons geretourneerd.

 

PayPal is niet beschikbaar in het land waar je woont

PayPal is beschikbaar in ten minste 26 valuta's en 203 landen. Als u in een land woont waar PayPal niet beschikbaar is, neem dan contact met ons op en wij zullen ervoor zorgen dat u de betaling op een andere manier ontvangt.

 

Minimum £10 betaling

Elke keer dat je video wordt verkocht, houden we een telling bij en zodra je uitstaande betalingssaldo £ 10 bereikt, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat je betaling is gedaan.

Ga voor meer informatie over Betalingen naar Hoe word ik betaald.

Om er nu een in te stellen, ga naar www.paypal.com

 

Typische redenen waarom u uw betaling nog niet heeft ontvangen

Zodra we u hebben laten weten dat we een betaling uitvoeren (let op betalingsmeldingen zijn anders dan verkoopmeldingen), proberen we die betaling binnen 2 werkdagen te doen

De snelste manier om uw betaling te ontvangen, is door het volgende te controleren - het kan zijn dat het gewoon wacht op een actie binnen uw PayPal-rekening:

• Controleer of uw PayPal-rekening niet beperkt is: wanneer we proberen een betaling uit te voeren en uw rekening is beperkt, dan zal PayPal de betaling weigeren. Om te controleren of dit het geval is, raadpleegt u de volgende stapsgewijze handleiding van PayPal: Hoe verwijder ik beperkingen van mijn rekening Als dit het geval is, is de eerste betalingspoging mislukt, aan het begin van de volgende maand zullen we' Ik zal opnieuw proberen de betaling uit te voeren, zolang u de beperkingen voor uw account heeft opgeheven, zou de betaling de volgende maand normaal moeten verlopen.

• Betaling nog niet "geclaimd" van uw PayPal-rekening: bij sommige rekeningen moet u elke transactie goedkeuren of heeft u het PayPal-configuratieproces mogelijk nog niet voltooid. Controleer of uw PayPal-account volledig is ingesteld en dat de betaling niet in PayPal wacht op uw goedkeuring, zie 'Betaling claimen' hierboven voor instructies.

• Saldo nog niet meer dan £ 10: als u een verkoopmelding heeft ontvangen en het opgebouwde bedrag niet meer dan £ 10 is, houden we een telling bij en zodra het £ 10 bereikt, sturen we u een e-mail om u te laten weten weet dat de betaling onderweg is - zie 'Betaling claimen' hierboven voor meer informatie.

• De betaling is nog niet ontvangen van onze partner: soms is er een kleine vertraging tussen het moment waarop we een melding van een partner ontvangen dat ze uw video willen kopen en het gebruik ervan/het betalen van ons. Zodra we de betaling van hen hebben ontvangen, delen we dit met u. Zie dit artikel voor meer informatie. Wanneer word ik betaald?

Hopelijk vond je deze blog nuttig. Als je echter hulp nodig hebt bij een PayPal-probleem, neem dan gerust contact op met de helpdesk van PayPal Nederland en vraag om hulp van PayPal-experts.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe herstel ik mijn Paypal-account?

Hoe reset ik mijn PayPal-rekening zonder telefoonnummer?

Hoe lang duurt het om geld over te maken van PayPal naar de bank?