Eenvoudige stappen om met een mens te praten bij PayPal
Wil je graag contact opnemen met PayPal en met een
levend persoon praten over accountgerelateerde problemen waarmee je de laatste
tijd bent geconfronteerd of voor een aantal vragen? Ongeacht het feit dat
PayPal een van de meest gebruiksvriendelijke platforms voor online betalingen
is, lopen gebruikers af en toe tegen problemen aan. Als u een probleem met uw
PayPal-rekening ontdekt, kunt u de klantenservice bellen en met een echte
persoon over uw problemen praten. U kunt op verschillende manieren contact opnemen
met een PayPal-persoon, waarvan de details hieronder worden gegeven.
Hoe
praat met een levend persoon bij PayPal
U kunt via meerdere kanalen contact opnemen met de
klantenservice van PayPal als u met een live persoon wilt praten over uw
accountgerelateerde problemen. De live chat, het telefoonnummer en het
e-mailadres van de PayPal-klantenservice zijn de belangrijkste kanalen om hun
ondersteuningsteam te bereiken en met een mens te spreken, zoals hieronder
wordt uitgelegd.
PayPal
Livechat
·
Een andere veelgebruikte
methode om contact op te nemen met de PayPal-klantenservice voor
accountgerelateerde problemen is via livechat.
·
Nadat u bent ingelogd
op uw PayPal-account, gaat u naar het gedeelte Contact onderaan en zoekt u naar
de live chat-knop.
·
Typ vervolgens in het
chatvenster de vraag die u over PayPal wilt beantwoorden, en een menselijke
operator zal meteen antwoorden.
E-mailservice
U kunt ook een vraag e-mailen over PayPal waarvoor
u toegang tot uw account nodig heeft, en vervolgens naar het tabblad Contact
gaan.
U wordt doorverwezen naar het Support
Center-scherm, waar u Bericht ons moet selecteren om een standaardantwoord op
uw vragen te krijgen.
Dit zijn de methoden waarmee u met een
PayPal-live-persoon kunt praten over alle accountgerelateerde vragen die u
heeft en die echt door een deskundig persoon moeten worden beantwoord. Nadat u
een reactie hebt gekregen van een menselijke operator bij het
PayPal-klantenondersteuningscentrum, kunt u ze vertrouwen omdat ze over de
juiste informatie beschikken.
PayPal-telefoonnummer
·
Om telefonisch contact
op te nemen met de klantenservice van PayPal, gaat u naar hun officiële website
en meldt u zich aan bij uw account.
·
Nadat u bent ingelogd,
moet u naar de onderkant van de startpagina van uw PayPal-account scrollen om
het gedeelte Contact met ons te vinden.
·
Selecteer vervolgens
het tabblad Bel ons om het nummer van de hulplijn op te halen en een OTP om uw
identiteit te bevestigen.
·
Kies daarna het
telefoonnummer en geef de OTP op om uw identiteit te valideren zodra een
menselijke vertegenwoordiger van PayPal uw oproep opneemt.
·
Eindelijk kunt u via
de telefoon praten met een live persoon die door PayPal is toegewezen over uw
accountgerelateerde probleem of een andere vraag die u heeft, en u krijgt snel
antwoord.
Hopelijk vond je deze blog nuttig. Dus als je ooit
hulp nodig hebt met betrekking tot PayPal-services, u kunt de helpdesk van
PayPal bellen en hulp vragen aan professionals.
Comments
Post a Comment