Eenvoudige stappen om met een mens te praten bij PayPal

 

Wil je graag contact opnemen met PayPal en met een levend persoon praten over accountgerelateerde problemen waarmee je de laatste tijd bent geconfronteerd of voor een aantal vragen? Ongeacht het feit dat PayPal een van de meest gebruiksvriendelijke platforms voor online betalingen is, lopen gebruikers af en toe tegen problemen aan. Als u een probleem met uw PayPal-rekening ontdekt, kunt u de klantenservice bellen en met een echte persoon over uw problemen praten. U kunt op verschillende manieren contact opnemen met een PayPal-persoon, waarvan de details hieronder worden gegeven.

Hoe praat met een levend persoon bij PayPal

U kunt via meerdere kanalen contact opnemen met de klantenservice van PayPal als u met een live persoon wilt praten over uw accountgerelateerde problemen. De live chat, het telefoonnummer en het e-mailadres van de PayPal-klantenservice zijn de belangrijkste kanalen om hun ondersteuningsteam te bereiken en met een mens te spreken, zoals hieronder wordt uitgelegd.

PayPal Livechat

·         Een andere veelgebruikte methode om contact op te nemen met de PayPal-klantenservice voor accountgerelateerde problemen is via livechat.

·         Nadat u bent ingelogd op uw PayPal-account, gaat u naar het gedeelte Contact onderaan en zoekt u naar de live chat-knop.

·         Typ vervolgens in het chatvenster de vraag die u over PayPal wilt beantwoorden, en een menselijke operator zal meteen antwoorden.

E-mailservice

U kunt ook een vraag e-mailen over PayPal waarvoor u toegang tot uw account nodig heeft, en vervolgens naar het tabblad Contact gaan.

U wordt doorverwezen naar het Support Center-scherm, waar u Bericht ons moet selecteren om een ​​standaardantwoord op uw vragen te krijgen.

Dit zijn de methoden waarmee u met een PayPal-live-persoon kunt praten over alle accountgerelateerde vragen die u heeft en die echt door een deskundig persoon moeten worden beantwoord. Nadat u een reactie hebt gekregen van een menselijke operator bij het PayPal-klantenondersteuningscentrum, kunt u ze vertrouwen omdat ze over de juiste informatie beschikken.

PayPal-telefoonnummer

·         Om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van PayPal, gaat u naar hun officiële website en meldt u zich aan bij uw account.

·         Nadat u bent ingelogd, moet u naar de onderkant van de startpagina van uw PayPal-account scrollen om het gedeelte Contact met ons te vinden.

·         Selecteer vervolgens het tabblad Bel ons om het nummer van de hulplijn op te halen en een OTP om uw identiteit te bevestigen.

·         Kies daarna het telefoonnummer en geef de OTP op om uw identiteit te valideren zodra een menselijke vertegenwoordiger van PayPal uw oproep opneemt.

·         Eindelijk kunt u via de telefoon praten met een live persoon die door PayPal is toegewezen over uw accountgerelateerde probleem of een andere vraag die u heeft, en u krijgt snel antwoord.

Hopelijk vond je deze blog nuttig. Dus als je ooit hulp nodig hebt met betrekking tot PayPal-services, u kunt de helpdesk van PayPal bellen en hulp vragen aan professionals.


Comments

Popular posts from this blog

Hoe herstel ik mijn Paypal-account?

Hoe lang duurt het om geld over te maken van PayPal naar de bank?

Hoe de nachtmodus in Google Docs voor desktop en Android in te schakelen