Hoe geld op te nemen van een beperkte Paypal-account
Nadat mijn Paypal-account een negatief saldo had
vanwege een online zwendel, heb ik een nieuwe gemaakt en geprobeerd om elk
risico met de nieuwe account te vermijden.
Nadat ik echter geld had ingesteld en geld van
kopers had ontvangen, werd het meteen permanent beperkt en kan er geen beroep
worden aangetekend tegen de beperking. In de e-mail die Paypal me stuurde,
zeiden ze dat ze hadden besloten mijn account te sluiten vanwege
beveiligingsproblemen. Er zou geen probleem zijn als mijn rekeningsaldo nul is,
omdat ik van die rekening af zou kunnen komen. Ik heb zojuist bijna $ 1.000
ontvangen van mijn online inkomstenbronnen en vervolgens heeft Paypal het
onmiddellijk gesloten. Mijn geld is er nog, maar het saldo is bevroren en ik
kan het niet verzenden of opnemen.
Ik nam opnieuw contact op met Paypal om mijn geld
te vragen en het was weer een frustrerende ervaring. Mijn geld zou 180 dagen (6
maanden) worden vastgehouden en Paypal beloofde dat ze me een e-mail zouden
sturen wanneer het saldo beschikbaar was om op te nemen. Maar het is nooit
gebeurd en ik vergat het incident bijna.
Ik moest zelf opnieuw contact opnemen met Paypal en
ze stuurden me een e-mail om te verifiëren dat mijn Paypal-tegoeden nu in
aanmerking komen voor opname. Ze zeiden ook dat mijn account nog steeds beperkt
is, wat betekent dat ik nog steeds geen geld kan verzenden of aanvragen,
betalingen kan ontvangen, geld kan toevoegen en het account kan sluiten. De
positieve kant is dat ik nu geld van mijn rekening kan opnemen, en het is
hetzelfde proces als ik eerder deed. Ik kan ofwel overboeken naar een
bankrekening, een cheque aanvragen of een Paypal Debit Mastercard krijgen. Hier
is hoe ik het geld op mijn bankrekening kan opnemen.
1. Log in op PayPal-account.
2. Navigeer naar Mijn account -> Opnemen.
3. Klik op 'Overboeken naar bankrekening', het
minimumbedrag dat u kunt opnemen is $ 1.
4. Vul het bedrag in dat je wilt opnemen, ik heb
natuurlijk elke cent ingevuld.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEineFGppB7ACZ92uE97krgfSj9PxEu8uXch-f6GJzb8sZDuFRxv3UsD2Rv3rZ_d-fB86TPg6NroHMhkZJV9gi0P7tXqsOONF-y-fNoqZS2StGpYv5Z1KpAF-DeQ-pbYHPeBTceIhxO9lFk/s320/pa2.jpg)
Ik heb geprobeerd een andere bankrekening toe te
voegen, maar ik kreeg de foutmelding: "Sorry, uw laatste actie kon niet
worden voltooid". Gelukkig heb ik al eerder een bankrekening toegevoegd
aan de Paypal rekening, dus dit is geen groot probleem. Als je het probleem
hebt, kun je toch een cheque aanvragen.
5. Klik op ‘Doorgaan’.
6. Bekijk de bevestigingspagina en klik op
'Verzenden'.
Nu kan ik het account echt vergeten en Paypal heeft
me ook een bevestiging gestuurd met de mededeling "het duurt meestal 3-4
werkdagen voordat dergelijke overboekingen zijn verwerkt".
Volgens mijn onderzoek komt het probleem vooral
voor bij niet-geverifieerde en geverifieerde Paypal-gebruikers buiten de
Verenigde Staten.
Hopelijk vond je deze blog nuttig. Als u echter nog
steeds hulp nodig heeft, kunt u de helpdesk van PayPal bellen en om hulp vragen
van PayPal-experts.
Comments
Post a Comment