Hoe geld op te nemen van een beperkte Paypal-account


 

Nadat mijn Paypal-account een negatief saldo had vanwege een online zwendel, heb ik een nieuwe gemaakt en geprobeerd om elk risico met de nieuwe account te vermijden.

Nadat ik echter geld had ingesteld en geld van kopers had ontvangen, werd het meteen permanent beperkt en kan er geen beroep worden aangetekend tegen de beperking. In de e-mail die Paypal me stuurde, zeiden ze dat ze hadden besloten mijn account te sluiten vanwege beveiligingsproblemen. Er zou geen probleem zijn als mijn rekeningsaldo nul is, omdat ik van die rekening af zou kunnen komen. Ik heb zojuist bijna $ 1.000 ontvangen van mijn online inkomstenbronnen en vervolgens heeft Paypal het onmiddellijk gesloten. Mijn geld is er nog, maar het saldo is bevroren en ik kan het niet verzenden of opnemen.




Ik nam opnieuw contact op met Paypal om mijn geld te vragen en het was weer een frustrerende ervaring. Mijn geld zou 180 dagen (6 maanden) worden vastgehouden en Paypal beloofde dat ze me een e-mail zouden sturen wanneer het saldo beschikbaar was om op te nemen. Maar het is nooit gebeurd en ik vergat het incident bijna.

Ik moest zelf opnieuw contact opnemen met Paypal en ze stuurden me een e-mail om te verifiëren dat mijn Paypal-tegoeden nu in aanmerking komen voor opname. Ze zeiden ook dat mijn account nog steeds beperkt is, wat betekent dat ik nog steeds geen geld kan verzenden of aanvragen, betalingen kan ontvangen, geld kan toevoegen en het account kan sluiten. De positieve kant is dat ik nu geld van mijn rekening kan opnemen, en het is hetzelfde proces als ik eerder deed. Ik kan ofwel overboeken naar een bankrekening, een cheque aanvragen of een Paypal Debit Mastercard krijgen. Hier is hoe ik het geld op mijn bankrekening kan opnemen.

1. Log in op PayPal-account.

2. Navigeer naar Mijn account -> Opnemen.

3. Klik op 'Overboeken naar bankrekening', het minimumbedrag dat u kunt opnemen is $ 1.

4. Vul het bedrag in dat je wilt opnemen, ik heb natuurlijk elke cent ingevuld.

Ik heb geprobeerd een andere bankrekening toe te voegen, maar ik kreeg de foutmelding: "Sorry, uw laatste actie kon niet worden voltooid". Gelukkig heb ik al eerder een bankrekening toegevoegd aan de Paypal rekening, dus dit is geen groot probleem. Als je het probleem hebt, kun je toch een cheque aanvragen.




5. Klik op ‘Doorgaan’.

6. Bekijk de bevestigingspagina en klik op 'Verzenden'.

Nu kan ik het account echt vergeten en Paypal heeft me ook een bevestiging gestuurd met de mededeling "het duurt meestal 3-4 werkdagen voordat dergelijke overboekingen zijn verwerkt".

Volgens mijn onderzoek komt het probleem vooral voor bij niet-geverifieerde en geverifieerde Paypal-gebruikers buiten de Verenigde Staten.

Hopelijk vond je deze blog nuttig. Als u echter nog steeds hulp nodig heeft, kunt u de helpdesk van PayPal bellen en om hulp vragen van PayPal-experts.


Comments

Popular posts from this blog

Hoe herstel ik mijn Paypal-account?

Hoe lang duurt het om geld over te maken van PayPal naar de bank?

Hoe de nachtmodus in Google Docs voor desktop en Android in te schakelen