Hoe oud moet je zijn om PayPal te hebben?


 

 

Hallo vrienden, In dit bericht zal ik het jullie vertellen hoe oud moet je zijn om een ​​PayPal-rekening te hebben of Hoe oud moet je zijn om een ​​PayPal-rekening te hebben? Dus als je het antwoord hierop niet weet, kun je dit bericht volledig lezen, want na het lezen van dit bericht heb je zeker antwoord op deze vraag.

 

Hoe oud moet je zijn om PayPal te hebben?

 

Volgens de regels van PayPal moet een persoon een minimumleeftijd van 18 jaar hebben om een ​​associate degree-account te openen, omdat het verboden is om een ​​contract aan te gaan, tenzij je een associate degree-sociale minderjarige bent.

 

PayPal geeft studentenrekeningen aan kinderen en 13-18 jaar, maar om een ​​Paypal-rekening te openen, moet een volwassen persoon dit ondertekenen en de verantwoordelijkheid ervoor nemen, zodat hij optreedt als de primaire rekeninghouder.

 

Opmerking: als u uw leeftijd voor het openen van een PayPal-rekening verkeerd heeft begrepen en u een schuld van de PayPal-rekening hebt genomen, kunt u zeker aansprakelijk worden gesteld voor het resterende bedrag en kunt u zelfs strafrechtelijk worden vervolgd.

 

Ik hoop dat je deze blog nuttig vond. Mocht je toch nog twijfelen, neem dan gerust contact op met de PayPal Nederland helpdesk en stel je vragen aan de PayPal experts.


Comments

Popular posts from this blog

Hoe herstel ik mijn Paypal-account?

Hoe reset ik mijn PayPal-rekening zonder telefoonnummer?

Hoe lang duurt het om geld over te maken van PayPal naar de bank?