Waarom zie ik niets van het geld op mijn PayPal-rekening?

 


 

Dit komt normaal gesproken door een typefout in het e-mailadres dat is ingevoerd in het gedeelte 'Betalingen en uitbetalingen' van de pagina 'Beheren' van je evenement, maar het kan ook te maken hebben met een niet-bevestigd PayPal-account. Controleer het ingevoerde e-mailadres en neem gerust rechtstreeks contact op met PayPal als het e-mailadres correct lijkt te zijn en alleen in hun systeem moet worden bevestigd.

 

— Corrigeer uw PayPal-e-mail

 

Log in op je Eventbrite-account en ga naar Betalingen en uitbetalingen (op de pagina Beheren van je evenement).

 

• Als het "PayPal-e-mailadres" dat u hebt ingevoerd onjuist is of een typefout bevat, noteert u dit ter referentie, corrigeert u het en slaat u uw wijzigingen op. Neem vervolgens contact op met PayPal om geld dat is gekoppeld aan het onjuiste e-mailadres en de verkeerde handelaarsaccount, naar het juiste e-mailadres en de handelaarsrekening van PayPal te laten sturen.

 

• Als het "PayPal-e-mailadres" overeenkomt met wat in het PayPal-systeem voor uw verkopersaccount is vastgelegd, gaat u naar de volgende optie.

 

— Bevestig uw PayPal-verkopersaccount

 

Als het e-mailadres dat is ingevoerd in het gedeelte 'Betalingen en uitbetalingen' van de pagina 'Beheren' van je evenement correct is, moet je het account mogelijk nog bevestigen. Dit is een standaardproces dat PayPal heeft ingevoerd nadat u zich hebt aangemeld voor een verkopersaccount op hun systeem. Raadpleeg uw inbox om de verificatie-e-mail te vinden die PayPal verzendt na het aanmaken van een verkopersaccount; u kunt uw verkopersaccount bevestigen met behulp van de link in die e-mail.

 

TIP: Als u de e-mail niet in uw inbox kunt vinden, controleer dan ook uw map Ongewenste/Spam.

 

— Controleer op een e-mail van PayPal

 

PayPal stuurt normaal gesproken een melding naar het e-mailadres op uw PayPal-account als uw account van status verandert of een probleem ondervindt. Zoek de e-mail in uw inbox en neem contact met hen op om deze het beste op te lossen.

 

TIP: Als u de e-mail niet in uw inbox kunt vinden, controleer dan ook uw map Ongewenste/Spam.

 

OPMERKING: U kunt ook het helpdesknummer van PayPal bellen om uw account te bevestigen en te helpen met specifieke vragen over transacties die ze hebben verwerkt.

 

 

 


Comments

Popular posts from this blog

Hoe herstel ik mijn Paypal-account?

Hoe reset ik mijn PayPal-rekening zonder telefoonnummer?

Hoe lang duurt het om geld over te maken van PayPal naar de bank?