Waarom zie ik niets van het geld op mijn PayPal-rekening?
Dit komt normaal gesproken door een typefout in het
e-mailadres dat is ingevoerd in het gedeelte 'Betalingen en uitbetalingen' van
de pagina 'Beheren' van je evenement, maar het kan ook te maken hebben met een
niet-bevestigd PayPal-account. Controleer het ingevoerde e-mailadres en neem
gerust rechtstreeks contact op met PayPal als het e-mailadres correct lijkt te
zijn en alleen in hun systeem moet worden bevestigd.
—
Corrigeer uw PayPal-e-mail
Log in op je Eventbrite-account en ga naar
Betalingen en uitbetalingen (op de pagina Beheren van je evenement).
• Als het "PayPal-e-mailadres" dat u hebt
ingevoerd onjuist is of een typefout bevat, noteert u dit ter referentie,
corrigeert u het en slaat u uw wijzigingen op. Neem vervolgens contact op met
PayPal om geld dat is gekoppeld aan het onjuiste e-mailadres en de verkeerde
handelaarsaccount, naar het juiste e-mailadres en de handelaarsrekening van
PayPal te laten sturen.
• Als het "PayPal-e-mailadres" overeenkomt
met wat in het PayPal-systeem voor uw verkopersaccount is vastgelegd, gaat u
naar de volgende optie.
—
Bevestig uw PayPal-verkopersaccount
Als het e-mailadres dat is ingevoerd in het
gedeelte 'Betalingen en uitbetalingen' van de pagina 'Beheren' van je evenement
correct is, moet je het account mogelijk nog bevestigen. Dit is een
standaardproces dat PayPal heeft ingevoerd nadat u zich hebt aangemeld voor een
verkopersaccount op hun systeem. Raadpleeg uw inbox om de verificatie-e-mail te
vinden die PayPal verzendt na het aanmaken van een verkopersaccount; u kunt uw
verkopersaccount bevestigen met behulp van de link in die e-mail.
TIP:
Als u de e-mail niet in uw inbox kunt vinden,
controleer dan ook uw map Ongewenste/Spam.
—
Controleer op een e-mail van PayPal
PayPal stuurt normaal gesproken een melding naar
het e-mailadres op uw PayPal-account als uw account van status verandert of een
probleem ondervindt. Zoek de e-mail in uw inbox en neem contact met hen op om
deze het beste op te lossen.
TIP:
Als u de e-mail niet in uw inbox kunt vinden,
controleer dan ook uw map Ongewenste/Spam.
OPMERKING:
U kunt ook het helpdesknummer van PayPal bellen
om uw account te bevestigen en te helpen met specifieke vragen over transacties
die ze hebben verwerkt.
Comments
Post a Comment